= hobby =

     Mula lah nak berkongsi sikit sal hobby niey...
ala besa lerh stp manusia pasti ada hobby masing2 kan
pasti punya ada,gue pasti 2..tak kan lari semua 2..
mcm 2 lah jugak dgn gue...
heeee gue ada hobby..
tapi hobby 2 kadang2 pndai berubah2 mengikut peredaran zaman
mcm dunia kita niey lerh saban hari saban waktu pasti ada jerh perubahannyer kan...
mcm perasaan juga lerh
kadang2 mood ok kdng2 tak ok...mengikut masa,peredaran
dan situasi huuu ^_^ walauapa pun kita
mesti senyum sbb senyum 2 lerh pengubat bila kita rasa sedey 
dan ada masalah huuu...

okry nak taw sangt niey gue kena penyakit edit gambr al maklum ler skang niey bercita2 nak jadi photogrpher
satu ari nnt amin...wish gud luck 4 me huuu...
d mana ada lemahuan disatu pasti ada jalan nyer btl ker??huuuu
btl lerh kot kan??
hobby edit picture
boring2 jer pasti edit pic wlpn tak teror sngt lerh p kdng2 pandai terhasil lerh sesuatu yg 
memberikan kepuasaan hati huuu niey lah hasil karya gue dalam edit mengedit pic semua terhasil pun saat dalam keboringan dan dalam ada prob huuuu....


sEbaHagiaN keCiL haSiL KaRya saYa












No comments: