Andai aku ini jutawan ..Blogger

As'salam...
nah ini dya segmen di awal pagi yang boleh mengerakkan otak aku untuk berfikir
dah lama rasanya aku niey malas nak berfikir...jadi dengan penuh rasa hormatnya 
aku join lah segmen abg benkita nie...heheheh

korang nak join ka...click jer kat banner tue
okai?

 karangan saya ^____^ :

Sekiranya aku adalah seorang jutaan..blogger
maka aku akan membeli sebuah DSLR...wowwww best owh boleh jadi phorogrpher terus ini...
bila aku dah beli DSLR aku nak gunakan duit aku tue dengan 
membina sebuah studio untuk buat indoor photoshoot..ada sapa-sapa nak
sukarela nak jadi model aku?sila lah angkat tangan and angkat kaki korng(main-main jer)
tapi nak buat studio itu betul ok?

dan akhir sekali aku nak kumpul kan semua blogger-blogger yang otai2 dan yang baru...nak buat photoshop bersama...sambil2 mencungkil bakat yang terpendam,betul kan?
dalam pada itu boleh mengeratkan hubung silaturrahim serta dapat berkongsi semua ilmu...
sejuta kenangan terukir disebuah gambar...

13 comments:

Alya Esprézzo said...

cakk cakk !! woww..photoshoot !! hehe..follower yg ke100, ade hadiah tak? :P

selendang merah said...

menarik nie..hehe

saiazuan said...

yeah, hope impian jd kenyataan :D


http://eleventx.blogspot.com/2011/06/top-post-until-12-june-2011.html

☀ Izzaty Hedry☀ said...

zaty suka photoshoot.!

mas saari said...

dah angkat kaki dan tangan! hehehee..

jom baca angan2 Mas!
http://www.alyaesprezzo.com/2011/06/andai-aku-ini-jutawanblogger.html

NasZ said...

saya...saya..pilihlah saya...jadi tiang lampu pun takpe..huhu..

jom baca saya nyer..huhu..

ANDAI AKU INI JUTAWAN .. BLOGGER

genkconer said...

Genk terjah sini..n folo
Semoga impian menjadi kenyataan..
Jom terjah blog genk pula n ikut bloglist genk ya…^_^

Aku... aKu... akU... SaNg PencINTa said...

kalu wa jutawan wa akan melabur di studio si tuan blog.. hhaha

me<<<--- follower 103..

Eera Shera said...

salam.wah best la idea..sy pun suka photoshoot..tmbh 1 lg..setiap blogger dpt dslr..hehe

Surayah said...

Alya Esprézzo::insyallah bakal ada hadiah nyer tp lewt sikit la yer...harap bsabar....

Surayah said...

selendang merah::mmg menarik...best kan?

saiazuan::insyallah....thank you yah....

Surayah said...

☀ Izzaty Hedry☀ ::sama la kita tue suka photoshoot...dan suka jgk jadi photographer..best taw....

mas saari::ok sat yer...nnt sy baca dan follow sekali....

nasz::awk...awk...awk nak jadi tiang lampu ker???ooooooo key..jer
yg penting ada muka kan??

Surayah said...

genk::ok genk rajin2 la jenguk yer....

Aku....aku..aku sang pencinta::wahhhh ok owh 2...boleh jadi partner dalm bebisnes niey tus taw,,...

Eera:::wahhhh good idea..no hal punya alw btl2 jutawaan kan...