Gadis 18 tahun berkahwin 11 kali

As'salam
Korang baca tak tajuk kat atas tue?
mesti korang dah bacakan....apa-apa pun mesti tajuk kat atas tue yang di baca dulu....
apa dah....sungguh mengejutkan bila teguk tajuk..masa-masa membaca berita secara online tetiba terbaca satu artikel yang membuatkan terasa ingin membaca dan ingin tahu mengenai tajuk kat atas tue...

gambar ketikaa ditahan dalam satu serbuan pelacuran


kejadian ini berlaku kat jakarta, dimana seorang gadis bernama Fitriasih yang mana berusia 18 tahun telah berkahwin selama 11 kali dalam tempoh masa 11 bulan dengan lelaki arab yang  berlain...wow sungguh dahsyat..
alasan Fitriasih berbuat demikian adalah disebabkan belenggu kemiskinan?

Persoalannya perlukan melakukan seperti ini untuk memperolehi wang untuk lari daripada belenggu kemiskinan?

ikuti berita penuh

-
-
-
-

2 comments:

suha said...

sebab tu kena kuatkan iman (^_^)
bila iman dh kuat,kita xkn terpikir nk wat cenggitu

cik suha pernah dioffer,jd gundik dia n dia akn bg umah,kete kt cik suha..tp 1 je ayt cik suha ckp n smpai skrg dia dh xcari

"memang sume org nak hidup senang,tp xsume org sggup gadaikn diri tok kesenangan"

hehe yg pntg jaga diri (^_^)

Surayah said...

yer sy sokong tue cik suha...
semoga kita sentiasa d lindungi Allah...
walaupun kita tak sebaik mana
biar orang tgk kita denga sebelah mata
yang penting kita tahu apa yg kita buat...dan tidak tersasar dri landasn Agama...