Kemalangan Jalan Raya

As'salam

Nak jadi pemberita lah hari ini heheheh...kejadian ini berlaku ketika saya dan tunang tercinta nak pergi ke kota kinabalu di mana berlaku kesesakan jalan raya yang disebabkan kemalangan jalan raya...ikut kejadian ini...

8hb jun 2011...satu kejadian kemalangan berlaku di jalan raya yang melibatkan sebuah kereta dan juga sebuah motosikal di kawasan pengalat papar....kejadi ini berlaku kira-kira dalam jam 2.00 petang...di mana motosikal yang terlibat dalam kemalangan  termasuk di dalam kereta...saya sendiri tak tahu macam mana kemalangan ini boleh terjadi,sebab masa sampai kat tempat kejadian tue mangsa dah kena hantar oleh ambulans..
kita doa kan selamat lah mangsa kemalangan itu yer...

wow sungguh dahsyat kan?
p/s:berhati-hati di jalan raya ingatlah orang yang tersayang

2 comments:

aming amit said...

harap2 selamat lah mangsa tu...

Surayah said...

e2 la harap2 selmat la 2 urank....