Segmen Domo Mega : Kehidupan Duniaku

As'salam
hello...hello...hello and hye semua...jom joim segmen..
nak join click kat banner dibawah ini ok?


nak tahu syarat2 nyer ek??
korang baca jela kat blog empunya segmen ini ok?
malas nak taip banyak-banyak nanti hilang pula idea aku ini hehehhhehehe
ok mari kita mulakan bercerita....
tenguk kat bawah ok?

|
|
|
|
V
Nak tahu kisahnya?
nama blog saya fly like butterfly kenapa saya letak nama macam itu?
pelik ke  saya rasa macam tak pelik jer
sebenarnya kan butterfly ini boleh terbang sana sini boleh hinggap kat bunga-bunga
macam itu juga saya,saya nak hidup bebas walaupun bebas tetapi berlandaskan hukum islam gitu lorh...
saya suka kan keceriaan dan kebahagiaan kalau saya bahagia jadi saya nak bahagian kan semua orang
dengan temankan mereka untuk bergelak tawa dan menjadi pendengar yang setia..
saya nak semua happy dan ceria..
kalau sapa-sapa yang ada prob dan ada krisis dengan pasangan terutamanya remaja
jom lah berkongsi dengan saya.saya juga boleh jadi best secret keeper dan pendengar yang setia..insyaallah..
dan kalau nak tahu beginilah kisah hidupku....
-
-
-
-
taaa daaa finish
-
-
oppppsss lupa pula saya tag tis person
-
-
ta daaa ini baru betul-betul finish



3 comments:

Domo Mega said...

terima kasih sbb sudi join segmen saya ni ya :D

saya teruja baca kisah kehidupan awk walaupun ringkas ^_^

Surayah said...

ok tq yer cik domo....

PeRmAtA bIrU said...

hahahahah.... mmm rama-rama tu cantikkan??? mmm.. hai selamt berkenalan... saya suka ada teman yang baik..pendengar yang setia.. kadang2 teman adalah tempat terbaik untuk berbicara.. follow you k...