CONTEST GAYA SHAWL PALING MENAWAN BY RAFLESSIA COLLECTION !!!

As'salam..
hye semua..setalah menghilangkan diri sebentar...akhirnya saya muncul juga
tak tahu lah kenapa penyakit malas menyerang diri sejak kebelakangan ini..
dengan pada itu saya mula la merajinkan diri nak join contest...
contest ini di anjurkan oleh Raflessia Collection 

nak join ke?
lah law nak join click jew kat banner tue yer..

hurm nak tahu tak apa syarat-syarat nyer?g lah jenguk kat
dan sapa-sapa terasa nak shopping bolehlah
jenguk-jenguk kat website reflessia collection.
v
v
v
v
nak cerita sikit pasal reflessia collection ini
pernah tak korang jumpa inner dengan kadar yang murah?
susah sikit taw..paling harga mesti dalam rm7 keatas..kali ini memang the boom lah harga nyer
cuma RM4 tengok tue kita boleh bajet sikit duit untuk beli benda lain...innner yang dijual di reflessia collection. membuatkan saya teruja dan rambang mata taw..cantik apa inner ini
jom kita ushar-ushar sikit gambarnya....
terbaik....
ada  lagi taw pun murah jugak...memang terbaikk lah suka sangt tengok taw,law pakai mesti look so nice and pretty right?
so sweet...i like it 
nak lagi ke?ada lagi taw dan yang ini betul-betul buat saya juling matalah sungguh cantik taw
dan perasaan ingin memilik pun melonjak-lonjak nak kan nya...(tapi malang nya belum ada bajet lagi heee)

(banyak lagi warna sebenarnya ini baru sebahagian jer..)tengok tue semua pun cantik-cantiklah
yang warna pink tue cantik tak?yang putih pun cantik yang purple lembut-lembut pun cantik 
yang purple terang tue pun cantik...semua pun cantik-cantik lah
v
v
v

yang atas ini shawl cotton cantik-cantik kan semua yang ini best kalau pakai mesti tak panas 
dan rasa selesa kan lagipun harga memang berpatutan sanggat..berrrbaloi taw..
ada lagi buat owner cadangan saya ::
- perbanyakkan lagi penjualan shawl kan sekarang ini makin banyak yang latest ^___^
-kalau owner pelbagaikan penjualan pun ok juga buat penambahan aksesori tudung cantikkan ^__^
(itu jela jangan marah )
v
v
ok lah cukup lah rasa nya biar saya tunjuk kan gambar yang saya pertaruhkan pula...


(malu pula pertaruhakn gambar ala-ala model ini(model chubby la kot heee 
)apa pun saya bersyukur dengan kurniaan Allah )





5 comments:

UyaRayza said...

comelll hehe..gudlak dear

Surayah said...

thanx dear....chubby pon ada hehehhehe...

Nisa' Azman said...

gud luck~!!

Surayah said...

thnax u yer dear

raflessia07 said...

holla. nantikan keputusan pemenang. btw, thx 4 joinin'!!~