Jom Serbu Blogger Terbaik Bersama Sharifdez.

As'salam
selamat pagi semua ^____^
happy rasa nya setelah sekian lama tak update blog dan tak jenguk pun blog nie..
nak kongsilah satu benda kat kurang semua, dalam update blog ini lama sangat lah rasa nya kan
tak sangka blog saya boleh terpilih jadi blog terbaik pilihan bro Sharifdez ini *_____^ (senyum2 kambing terus heeee).

Mesti kurang jelez kan?ok diatas jutaan terima kasih saya pun support lah blog brader kita ini sebagai tanda berterima kasih...korang nak tak?mestilah nak ka?(tak payah malu2 saya tahu punya...terbaikkkk \m/)
cuba kurang tengok link kat bawah tue?ada tak muka saya?adalah hehehehe nak ke?click kat picture kat bawah ini ok?
v
v
v
v
v
v


Bagi memenuhi syarat brader kita ini suruh letak kan no berapa dalam senarai dia..ok tak lah bangga sangat tapi boleh tahan lah juga(main2 jer nanti kurang kata saya ini telebih perasaan pula kan?saja nak meriahkan penulisan yang entah apa-apa ini.. peace yooo )

walhal lambat update hahahhah tak perh sebab support kan hentam jela....

4 comments:

Sharif Dez said...

Terima kasih support.

Blog anda tersenarai lagi.
http://sharifdez.blogspot.com/2011/07/tahniah-jom-serbu-blogger-terbaik.html

Surayah said...

ok....

SI GADIS AYU ADRIANA said...

sgh pg...dari blog sharifdez..sy folo sini..jom terjah blog sy :)

Surayah said...

@Si Gadis Adriana :: elow dear thnx coz sudi follow...ok dear i will follow u back