BE from Nuffnang Bertambah

Salam Ramdhan Semua...

Alhamdullillah rezeki bulan ramdhan yang bertambah lagi...rezeki orang menggur lah kata kan ...
syukur Ya Allah Kau berikan rezeki kepada hamba mu ini...Amin..
hari ini rerajin lah sangat nak buka enchik encom kita niey enchik Nuffnang lah katakan dia ini baik hati sangat 
saya bsyukur sangt lah sebab tak sangka rupa nya BE saya bertambah menjadi 3 BE kan sebelum ini kira macam saya punya 1st BE lah saya dapat 2 BE serentak lepas tue hari niey rajin sangt buka nuffnang niey alhamdullilah BE bertambah lagi 1...

 Terasa macam tak percaya boleh dapat kan...apa pun saya happy sangt sambil kenyit-kenyit mata and senyum-senyum tengok BE makin bertambah..

Ok lah samapi di sini saja ~ ~ ~ ~ Jom layan pic kat bawah ini



2 comments:

hamzah ian said...

wahh.. tahniah ye..

Surayah said...

@hamzah ian ::thnx dear rezeki bln rmdhn kan...