Buffered Earnings from nuffnang

Salam Ramdhan semua

Alhamdullillah...syukur...syokran....
rezeki bulan ramdhan lah kata kan....seperti tak percaya saya dapat BE dari nuffnang...bukan 1 tapi 2
siapa nak bagi rezeki macam ini kan?ala minah seorang niey baru dapat BE dah bangga ka?bukan bangga macam tak percaya je boleh dapat BE dari Nuffnang kan?yela follower tak macam blogger-blogger yang lain dah lbh hatus--hatus tapi follower blog saya kan ciput jer...cian deloh heheh ^___^

apa Syukur lah saya dapat rezeki bulan ramdhan lah kata kan...
rasa tak percaya lah rasa macam mimpi jer dapat BE kan...



3 comments:

LinDA said...

rezeki bulan ramadhan..bestnyer..linda xde pon dapt ape2..mmg xde aktif sgt pon

LidaRahim said...

rejeki bln Ramadhan namanya tu..

LR balas kunjungan & fplo

Surayah said...

@Linda alhmdullilah rezeki ramdhan sue pun tak sngka dpt BE niey...makluma la malas nak update blog follwer pun tak bnyk....

@LR yer rezeki ramdhn thnx singgh sini yer...sue dah follow LR jgk