Bila hati berbicara & Bila keyboard mula beraksi

Assalammualaikum w.b.t

Hello2....kopi ke milo heeee....saya jew nk kasi gemapak sikit...
Selamat mala semua....hye hye hye ada tak org rindu kat saya?(cehhhh perasan la sanggat pula kan?)
rasa nya dah berbulan dah saya tinggalkan dunia bloging niey kan?ntah la sy sendiri pun tak tahu kenapa saya betul2 dah rasa malas nak update entri why?actually saya sendiri pun tak tahu...mungkin disebabkan saya terlalu malas dan mungkin juga disebabkan otak dan daya pemikiran saya cukup terbantut kerna dah hampir setengah tahun...ik setengah tahun...Apa?ok saya ulang balik yer SETENGAH TAHUN  saya kurang sosial seperti zaman dikampus dan hidup dalam rumah dan menganggur tanpa melakukan apa2 kerja melain kan kerja sebagai suri rumah..owh no rasa2 nya korang tension tak?

Jawab la tension tak?mesti tension kan mcm e2 la yg saya hadapi disaat niey rezeki saya tak sampai2 lagi panggilan temuduga pun tak derh juga ada pun terlalu jauh tak sanggup saya...al maklum dah berstatus tunang orang niey tak sanggup nak berjauhan cewahhhh itu dia...heee..

anyway guys says welcome 2 me...hopely i will be more active after this heeee ^^

No comments: