Thank 4 this person


hye everbody...wow dah masuk bulan february dah...sekejap sungguh masa berlalu kan pejam celik pejam celik dah masuk bulan ke-2 dalam tahun 2012 niey ...tapi sayang saya belum ada perubahan lagi belum ada keje lagi adoish sob sob sob sedih sungguh...tapi tak perh la tak rasa nak kerja pun mungkin d sebab kan saya dah lam duduk rumah kot yer kot kan?

tak apa lah belum ada rezeki tapi walau mcm mana pun sy tetap akan berusaha utk masa depan saya tak dpt keje saya jadi boss jela..insyallah semoga tercapai lah...mood dalam proses nak melaksana kan dan membangnkan nya...Amin amin amin semoga tercapai..

Mungkin tanpa insan ini proses nya akan bergerak secara perlahan Alhamdulillah saya rasa bersyukur sngt2 bersyukur kerna insan ini sentiasa membantu saya dan menyokong saya dalam mengusahakan dan mcerahkan masa depan saya walaupun kadang2 perlu betikam lidah bagi mencapai keputusan yang benar...Alhamdulilah dan terima kasih buat insan yang ku sayangi kerna sentiasa ada saat aq memerlukan mu....

ngeeeee enchik Tunang,,,heeee




6 comments:

Onie Ohinata said...

mudah2an tercapai..amin.. wow..pic c encik tunang..mantap...ko ka yg edit sue?

Surayah said...

Amin...thank u ats doa mu...
yer mantap kan eksyen la dya 2 nnt hooo pic aq ambik jak niey tym dya holiday ari 2...
yer sa yg edit buang borink kan huuu
napa bida ka sa edit onie?

Onie Ohinata said...

nda la...mkin cantik n mantap da ko pnya editing sue..ada ciri2 seni sdh..hehehe...
tlampau sejuk kali d tmpt dia bgambar 2 smpi berasap mulut nie...hehehe...

Surayah said...

mna ada mantap niey onie....bru jak aq explore2 niey ps hehehe
dluk2 malas skang tda keje niey ini la keje aq bha explore ps hooo....tp kdng2 jak la...
bgs ar law sejk...kin skt ati pula 2 bila ingt 2 asap rokok dya n rokok nda blh d pisah kan uda...

Onie Ohinata said...

hehehe....ok la 2...pningkatan..drp yg dulu2 pnya 2..nie bru nmpk mcm profesional pnya editing..hehe...
nda jg pla ko tdr makan ja d rmh 2 ar...hehehe
aduii...xpa la...sabar ja la..smpi masa, pndi jg dia kc tinggal 2 rokok 2..heheehe

Surayah said...

ada jua perubhn ar heee...
wow pro punya editing ar caya la heee...perasan la aq niey
adoi ai onie ssh la nda jugk dya pndai kasi tgl 2 ssh bha dy maw kasi tgl 2...