Dunia ber'blogging akan di aktifkan

As'salam...w.b.t

Sebenarnya dan sejujurnya saya sukar untuk memulakan dan sukar untuk menuturkan kata yang indah untuk menjadi santapan bacaan..acehhh mula madah pula... (:
rasa-rasanya semakin jarang dan semakin jauh nya saya dengan dunia blog..kenapa kah?
jawapan nya sebab saya malas kui2 heee sebenarnya bukannya malas tapi saya rasa saya tak suka tengok blog saya ini...sebab??nampak hodoh sangt saya langsung tak tahu macam mana nak cantik blog dah dan kadang-kadang saya tak ada story nak info dengan kalian ..ada pun mungkin semua nya hal hol hol peribadi kot lgipun saya makin sibuk dengan dunia facebook kui2 tak habis facebook je dilayan kan?bha apa boleh buat lah..

ok setakat ini jela yang saya nak story nanti saya update lagi dan saya akan follow2 n jejak2 kasih ngan korang lah sapa rasa nak kena follow mai tinggalkan link korang sy akan follow dan akan jejak ok...

wish welcome back 2 me peps..

No comments: