JaDi TuNanG oRaNg

27hb november 2010 (SaBtu)
taRiKh ini adaLah tarikah yang amat bersejarah dalam hidup aku sebagai seorang perempun yang bertuah memenangi hati seorang lelaki yang amat ku cintai walaupun dia bukan yang pertama dalam hidup kue tapi percaya lah jodoh pertemuan ditangan Tuhan..
semoga hubungan kami kekal dan direstui oleh Allah dan manusia semua hehehe akhir nya ku dah jadi sah tunang orang iaitu tunang MOHD FAISALHELMIE BIN AWANG ANAK..amin....


my dispLay













kisaH 7 november 2010

even yg berlalu pada tarikh ini...
actually ini la tarikh flght penerbngn me n genk2 balik sabah...
story started...
hurmm tym 2 dah kami urank nak balik sabah kami stay 1 nite at miri huuu...tym stay kat sana tak happening sngt lerh sbb masa sngkt so tak dpt lerh nk enjoy sakan huuuu..esk nyer 7hb la 2 kami g aipot tym kat aipot tym nak naik g balai pelepasan taw la me n da genk eksyen dan pemalas nak naik tngga pas2 prgai g mcm bdk2 lerh huuu...nak taw kami terkurung dlm lif...
suasana dlm lif 2 dah la gelap lemas lg..masing2 pun cemas apa tak nyer tkt tertnggl kapal huuu...hurmm lawak la gelak tym 2...yg geram nyer bnyk kali tekan lonceng 2 tak derh pun yg tlng terutama nyer staf kat aipot 2 lerh...yg tlng kmi tym 2 pon urnk awam....hahha
p niey lerh story n even yg best dgn best friend aq...

LOVE
=aLys
=aNney
=oNie

nEvEr 4get this memory...
da blax22....

no komen lerh kot



wHen i feel so bored

wHat should i do when i'm fell so bored...
i try 2 be happy and make my life more enjoys..
maybe before i don't know what should i do...
but now and i know what should i do when i feel so bored huuuu
1...2....juzzz tHis my life and tHIs my jobs when i'm feel so bored like this night...



between two software that i use



me n m!z oren friend 4ever muuuaaxx

Maher zain-For the rest of my life

I praise Allah for sending me you my love
You found me home and sail with me
And I`m here with you
Now let me let you know
You`ve opened my heart
I was always thinking that love was wrong
But everything was changed when you came along
OOOOO
And theres a couple words I want to say
For the rest of my life
I`ll be with you
I`ll stay by your side honest and true
Till the end of my time
I`ll be loving you. loving you
For the rest of my life
Thru days and night
I`ll thank Allah for open my eyes
Now and forever I I`ll be there for you
I know that deep in my heart
I feel so blessed when I think of you
And I ask Allah to bless all we do
You`re my wife and my friend and my strength
And I pray we`re together eternally
Now I find myself so strong
Everything changed when you came along
OOOO
And theres a couple word I want to say
For the rest of my life
I`ll be with you
I`ll stay by your side honest and true
Till the end of my time
I`ll be loving you. loving you
For the rest of my life
Thru days and night
I`ll thank Allah for open my eyes
Now and forever I I`ll be there for you
I know that deep in my heart now that you`re here
Infront of me I strongly feel love
And I have no doubt
And I`m singing loud that I`ll love you eternally
For the rest of my life
I`ll be with you
I`ll stay by your side honest and true
Till the end of my time
I`ll be loving you.loving you
For the rest of my life
Thru days and night
I`ll thank Allah for open my eyes
Now and forever I I`ll be there for you
I know that deep in my heart

C.I.N.T.A

Cinta?
kadang-kadang kita bingung dengan perasaan dan cinta kita, pasti banyak persoalan yang bermain di fikiran kita..Betul ke dia yang kita cintai?yakin ka kita dengan perasaan kita ?memang dia ke yang akan membahagiakan kita disatu saat dan ketika nanti?memang dia ke yang akan bertakhta dihati kita dan mampu ke aq mencintai nya seperti mana dia mencinta diri kita?terlalu banyak persoalan tentang cinta..
tapi percaya dan yakin lah pada diri dan perasaan kita..


Cinta?
baiklah cintailah orang yang benar-benar mencintai kita dan jangan lah menharap dengan orang yang benar-benar kita cintai kerana andai kita menharap dengan orang yang betul-betul kita cintai kita tak mungkin akan mendapatkan nya dan kehilangan nya akan membuat kita derita..
ini lah yang di nama kan cinta.


Cinta?
Cinta yang kita inginkan tidak semestinya akan kita miliki kerana Allah telah menetapkan jodoh kita maka terimalah pasangan kita seadanya.Pasti ada hikmah nya kenapa kita diberikan dia menjadi pasangan hidup kita.Dan jadikan lah cinta sebagai sesuatu yang membahagiakan bukan yang menderitakan..